Notícies6 d'agost de 2022

Forma’t com a professional en Gerocultura i treballa a Sant Andreu Salut

Certificació Professional per a Gerocultors/es

Una formació pràctica i dinàmica amb els professionals de Sant Andreu Salut, per aprendre de la realitat de l’entorn laboral amb el model SAS centrat en el benestar de la persona i en la llibertat de moviment.

SAS assumeix els costos del transport fins a Manresa per aquelles persones que viuen a Callús, Castellgalí o Navarcles, sempre que es finalitzi la formació i la persona comenci a treballar a l’organització.

Garantim un 50% de contractació directa després de la formació amb feina a les residències i centres de dia de Sant Andreu Salut si es supera de forma idònia la certificació.

 

Certificat de professionalitat: Certificació Professional per a Gerocultors/es

  • Inici: 2 de novembre de 2022
  • Lloc: Residència Mont Blanc, Manresa. (Carrer de Mossèn Jacint Verdaguer, 2).
  • Durada: 6 mesos (370 hores teòriques + 80 hores de pràctiques)
  • Horari: de dilluns a divendres, de 15 a 19 h
  • Docència impartida per professionals de Sant Andreu Salut de l’àmbit de la dependència amb àmplia experiència
  • Idioma: classes en català i amb suport al castellà per a qui ho necessiti
  • Transport gratuït fins a Manresa
  • Curs becat amb bonificació al finalitzar la formació
  • Requisits indispensables:
    • Ser major d’edat
    • Formació mínima de l’ESO o equivalent o bé passar una prova específica que facilitarem des de SAS
    • Cal estar apuntat al SOC com a demandant d’ocupació

 

Més informació: +34 660 98 42 87 (WhatsApp)

 

Apunta’t a la formació!






     

    Per què a Sant Andreu Salut?

     

    Sant Andreu Salut som una institució d’Atenció Intermèdia de Salut referent a Catalunya, amb més de 700 anys d’història i amb un mètode d’atenció a les persones ateses avantguarda, centrat en la llibertat de moviment i el seu benestar. Combinem la tecnologia per facilitar la comunicació i el moviment, amb altres activitats individuals i en grup per tal de potenciar l’estimulació basal.

    Comptem amb una plantilla de 630 treballadors/es i donem atenció a les persones grans a l’Hospital de Sant Andreu de Manresa i a 5 residències i Centres de Dia a Manresa, Navarcles, Castellgalí i Callús amb una rotació fluida de personal i amb possibilitats d’aprendre i agafar experiència en un entorn laboral experimentat.

    Preguntes freqüents

    • Com serà la formació?

    Es tracta d’una formació que combina la teoria amb la pràctica, amb unes classes molt dinàmiques i participatives, anàlisi de casos, visites als diferents centres, a més de tenir un mòdul pràctic de 80 hores a les residències.

    • Cal portar material? Entreguem llibres a l’inici de curs. Cal portar bolígraf i llibreta.
    • Hi ha un mínim d’assistència? Cal assistir al 75% de cada mòdul i s’ha de justificat qualsevol falta d’assistència.

    TEMÀTIQUES DEL CURS

    • MF1016_2: Suport a l’organització d’intervencions en l’àmbit institucional. (100 hores)
    • UF0127: Suport a la recepció i acolliment en institucions de persones dependents. (30 hores)
    • UF0128: Suport a l’organització d’activitats per a persones dependents a institucions. (70 hores)
    • MF1017_2: Intervenció en l’atenció higienicoalimentària en institucions. (70 hores)
    • MF1018_2: Intervenció en latenció sociosanitària en institucions. (70 hores)
    • MF1019_2: Suport psicosocial, atenció relacional i comunicativa a institucions. (130 hores)
    • UF0129: Animació social de persones dependents a institucions. (30 hores)
    • UF0130: Manteniment i millora de les activitats diàries de persones dependents en institucions. (50 hores)
    • UF0131: Tècniques de comunicació amb persones dependents a institucions. (50 hores)
    • MP0029: Mòdul de pràctiques professionals no laborals d’atenció sociosanitària a persones dependents en institucions. (80 hores)

    Per a més informació contacteu al departament de Recursos Humans de SAS a imma.borras@santandreusalut.cat o als telèfons 938743312 extensió 2249 o +34 660 98 42 87.