La Fundació Sant Andreu Salut, Càritas i Santa Clara impulsen una formació conjunta per afavorir la inserció laboral

La Fundació Sant Andreu Salut, Càritas i Santa Clara col·laboren en una nova acció formativa finançada en el marc del programa Treball i Formació – Línia ACOL, corresponent a la convocatòria 2024.

La formació, impartida per CAE, Formació i Serveis Socioculturals, porta per títol ADG – Habilitats socials de comunicació i resolució de conflictes al centre de treball i té una durada de 70 hores. Al llarg de les sessions, les persones participants treballen competències vinculades a la comunicació, les relacions interpersonals i la gestió de situacions de conflicte dins l’entorn laboral. 

Aquesta acció permet reforçar habilitats essencials per desenvolupar-se amb més seguretat i autonomia al lloc de treball, millorar la capacitat de relacionar-se amb els equips professionals i adquirir eines per afrontar les dificultats que poden sorgir en el dia a dia.

La formació també contribueix a millorar l’ocupabilitat de les persones participants i a afavorir el seu procés d’inserció laboral i social.

La iniciativa posa en valor el compromís compartit de Sant Andreu Salut, Càritas i Santa Clara amb la formació, l’acompanyament i la generació d’oportunitats. El treball en xarxa entre aquestes entitats, juntament amb la col·laboració de CAE, Formació i Serveis Socioculturals, permet sumar experiències i recursos per oferir una resposta més coordinada i adaptada a les necessitats de cada persona.

El finançament aportat a través del programa Treball i Formació – Línia ACOL fa possible el desenvolupament d’aquesta acció formativa impartida pel CAE i reforça la capacitat de les entitats per impulsar itineraris d’acompanyament, ocupabilitat i inserció laboral.

Amb aquesta col·laboració, les entitats refermen la seva voluntat de continuar promovent projectes que afavoreixin la inclusió, l’autonomia i la igualtat d’oportunitats.

El Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) destina prop 70 milions d'euros a la formació ocupacional de 30.000 persones en atur ajustada a les necessitats del mercat laboral - Ajuntament de Cambrils

25.602,70€ / SUBVENCIÓ PER A LA REALITZACIÓ DE CONTRACTES FORMATIUS PER A L'OBTENCIÓ DE PRÀCTICA PROFESSIONAL, Convocatòria 2024 – Ajuntament de GinestarInici

Notícies relacionades

Desplaça cap amunt
Search