Les residències i centres de dia de Sant Andreu Salut incorporen una app que facilita la comunicació àgil i directa amb les familiars

La comunicació directa, constant i fluida amb les famílies és fonamental i més ara que els familiars no poden accedir a les unitats de convivència”. Dolors Fitó, directora de la Residència i Centre de Dia Sant Andreu de Manresa, valora molt positivament l’aplicació de missatgeria que ha incorporat el centre. L’app també funciona a la resta de residències de la Fundació: la Mont Blanc de Manresa i la Sant Sadurní de Callús.

Es tracta de l’app Tellfy, una eina de missatgeria que permet a les residències i centres de dia comunicar informació d’interès per a tots els familiars, i adreçar-se per separat, a les famílies de les diferents unitats de convivència o del centre de dia, a través de diversos grups. L’app possibilita, tal com explica Fitó, des “d’enviar un formulari perquè les famílies el retornin signat fins a compartir fotos d’una festa d’aniversari, per exemple, als familiars d’una persona atesa, perquè en segueixin l’evolució”. En aquest sentit, si una família té un dubte, el comunica a través de l’app i el missatge, que arriba a tots els professionals de l’equip, és contestat per la persona que correspongui, ja sigui infermer/a, fisioterapeuta, la mateixa directora, o altres.

Comunicació centralitzada en un sol canal

L’eina centralitza tota la informació, amb la qual cosa, s’ha acabat, tal i com explica Fitó, “tenir una trucada pendent a uns familiars, tenir informació al correu o d’altra al Whatsapp. Ara el canal per enviar i rebre informació és únic, amb la qual cosa la comunicació és més fàcil i àgil”.

Notícies relacionades

Desplaça cap amunt
Search

Descarregar la memòria

Omple el formulari i t’enviarem la memòria de Sant Andreu Salut

"(Required)" indicates required fields